دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024

معارف اهل بیت علیهم السلام دریای بی پایانی است که سال‏های سال می توان از آن منابع تغذیه کرده و آن ها را در اختیار مخاطبان قرار داد و با هجمه های فرهنگی مقابله کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام محمدرضا طاهری،‌مسئول تولید محتوای ستاد گرامیداشت دهه کرامت با اشاره به آغاز فرآیند تولید محتوای غنی در دهه کرامت،  اظهار داشت: رویکرد امسال ستاد هماهنگی جشن های دهه کرامت با توجه به تولید مضامین علمی مناسب در این دهه شکل گرفته و تاکنون نتایج مناسبی در این زمینه به دست آمده است.

وی با بیان این که تا سال های پیش برپایی جشن های دهه کرامت تنها به برگزاری آیین های جشن و سرور و حداکثر نام‏گذاری‌های پراکنده در روزهای این دهه اکتفا شده و کار محتوایی عمیقی در این زمینه صورت نگرفته بود ادامه داد: امسال تلاش کردیم متناسب با نام گذاری این ایام، کار محتوایی عمیقی درترویج معارف امام رضا علیه السلام، حضرت معصومه علیها السلام و حضرت احمدبن موسی علیه السلام انجام دهیم و آن را در قالب محصولات متنوع به مخاطبان ارائه کنیم.

مسئول دفتر مطالعات فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه (س) با اشاره به این که از سوی ستاد برگزاری جشن های دهه کرامت برای هر روز از این دهه که با عنوان خاصی مشخص شده، کتابچه ای حاوی محتوای مستند و قابل ارائه، تهیه شده است خاطرنشان کرد: 11 مجموعه پوستر نمایشگاهی نیز پیش از آغاز دهه کرامت تدارک دیده شد که در اختیار نهادها و سازمان هایی مانند اوقاف و امور خیریه، بسیج، سازمان تبلیغات و... بر اساس ظرفیت خود از آن بهره خواهند برد.

وی یادآور شد: معارف اهل بیت علیهم السلام دریای بی پایانی است که سال‏های سال می توان از آن منابع تغذیه کرده و آن ها را در اختیار مخاطبان قرار داد و با هجمه های فرهنگی مقابله کرد.

حجت الاسلام طاهری تصریح کرد: ما هنوز در ابتدای راه هستیم و باید بتوانیم منابع مورد نیاز جوانان برای دور شدن از فرهنگ بیگانه را فراهم سازیم.

بر اساس اعلام روابط عمومی آستان مقدس قم؛ وی با اشاره به برپایی نمایشگاه کریمه اهل بیت (س)در آستان مقدس حضرت معصومه (س) ابراز داشت: این نمایشگاه به منظور ارائه محتوای مستند از سیره عملی و روایی معصومین علیهم السلام، حضرت معصومه(س) و امامزادگان بزرگوار، در قالب های مختلف گرافیکی، کتاب، نرم افزار و تابلوهای زیبا تهیه و در نمایشگاه عرضه شده است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha